Hanımlar bir şey sormak istiyorum 3-4 saattir aralıksız ayaktaydım ve sürekli eğil kalk yaptım fazlasıyla yoruldum karnım ve kasığımda ağrım yok ama sırtım feci ağrıdı bıçak saplanır gibi belimde ağrım yok sadece sırtımda şimdi ise yatınca geçti hafif ağrıyor 22 haftalığım normal midir 🙏🏻