Kısacası diyorlar ki yemeyin içmeyin aç kalın gaz yakmayın duş almayın, soğuktan donun buz dolabınıza ne aş yapın, ne erzak alın, ne yağ, ne salça ! Tek dileğim var Rabbimden doğmamış çocuklarımızın hakkını kim yiyorsa bunlara kim alet oluyorsa yedirmesin, burnundan fitil fitil getirsin.