Dark Yigit-and-mother yiğit güzel isim ama söylerken yumuşak ğ olduğundan seslendirme biraz degisik oluyor. Eren dolu dolu daha güzel bence
Deletedmom7373700 Yiğitler çok şımarık oluyor ya 😂 arkadaşın oğlu duvara tırmanacak resmen eşimin arkadaşının oğlu var bide çocuk acayip yaramaz annesi de diyor yiğit koymayın çok yaramaz oluyorlar diye 😂 ama yiğit eren ismi birlikte de güzel geliyor kulağa
Yigit-and-mother Deletedmom7373700 eşimin ismi iki tane o yüzden iki isimden hoşlanmıyor pek 😄😄 kararsız kaldm şımarık her türlü olucaktır ilk çocuk babamız şimdiden bile şımartmaya başladı 🤭