UluElif dun ebe ile randevum vardi soyledim, doktora gozuk ama korkma dedi, korkulcak bisey olsa zaten orda mudahale ederlerdi ilac yazmasi icin normal bir doktora git dedi, yurt disinda yasiyorum kotu bisey olsa eminim birakmazlardi bence cogu hamile kadinda son zamanlarinda oluyor, ama beni cok bitkin yapti artik yoruluyorum gunde 6-7-8 i buluyor karin agrisi ishal, yarin doktora gidecegim bakalim ilac vericek mi ?