denis89 ben yapmadım. Çocuk odamda dolap ve baza var cünkü. Büyütürken annem yanimızda kalcagı icin bir süre odayi o kullanir diye düşündüm. Dolaba bebegin kiyafetlerinide koyarım. Anne yanı park yatak aldım sadece. 1 yaşından sonra oda yapıcam. Zaten ozamana kadar illa bebek bizimle ayni odada uyucak yapsamda oda boş kalmış olcakti.