s_sila 2 kere yaşadım .2. den sonra tabi destek amaçlı eşim ablam teselli konuşmalarına giriyorlardı sürekli. Ama ben o an yeni bir gebelik düşünecek durumda değildim . Yaşamayan bilemiyor sanıyorlar ki tamam oldu bitti geçti hemen geçmiyor sabır istiyor 6 ay olacak nerdeyse yeni istemeye başladım . Allah’a tam anlamıyla teslim olun, kaygılarınızı ona iletin.Bu bebeği size veren de alan da O.Size tekrar verecek sağlıkla yaratacak olan da O . İnce bir çizgi , o çizgiyi yakalayınca rahatliyorsunuz ama tabi ki 0 korku ilerlemek pek mümkün değil