s_sila benimde var bir düşügum 6 ay önce ,şimdi her akıntı geldiğinde her WC gittiğimde kan gorcem korkusunu atamadım psikolojik olarak çok etkinlendim ,doktorum düşük yaşamış olman bundan sonrakilerinde öyle olacağı anlamına gelmez dedi ,içinizi ferah tutun herşeyin hayırlısı olsun