Dilaraqurban ben 31+4 hamileyim,5-6gundur bebegimin haraketleri bazen az oluyor,sizdede boyle durum oldu mu?😪😪
emirem24 Dilaraqurban şuan 33+1 im benimde o haftalarda nerdeyse günde bir kere vurduğunu bilirim tam üzerine doktora gitmiştim herşey yolunda diye öğrenince pek telaş yapmadım. Şuandada aksine cok hareketli🥰 yani günde en az bir kere hisset diyorlardı bana o haftalar için
Gungun_61 Dilaraqurban ben de bugün Dilaraqurban ben de bugün 31+5 aynıyız muhtemelen.önceki haftalar daha kuvvetliydi hareketleri yine hareketli ama alanları daraldığı için daha az hissediyoruz.Gün içinde saymaya çalıştın mı ortalama 10 kez hissediyorsan sorun yok diyorlar
3Mucizeannesi Evet canim bende an itibariyle 32 haftaligim ve bazen az hissettiğim oluyor korkuyorum ve ya uzanıp soluma yatıyorum yada oturup ayaklarımı uzatıyorum hemen pitpit tepki veriyor .uyuyor heralde minik tosbikim🌸
Dilaraqurban @3Mucizeannesi bende soluma uzanip hiss ediyorum,amma 28-30haftada daha sert vuruyodu,simdi yavaslamis gibi bazen sert bazen yavaslamis sizdede oylemi?
3Mucizeannesi Dilaraqurban evet canım bazen çok minik bazen kuvvetli tekmeler hareketler yapıyorlar bazen karnıma bakıyorum hareketlenme dalgalanma var ama hissetmedigim zamanlar da oluyor endişelenme derim 🥰
Cisem_Calik07 Bende 31. Haftadayım aynı şekilde 2-3 gündür hareketlerde azalma hissetmeye başladım endişelendim sola yatıp bekliyorum şu andada internetten baktım büyüdükçe alanları daralıyor normal yazıyor ama doktora gideceğim bu hafta sorarım
Dilaraqurban @Cisem_Calik07 bende bu cuma kontrolum var inshAllah iyi haberler aliriz🤲🏻🤲🏻30haftada kilosu kacdi?
Cisem_Calik07 Dilaraqurban 3 haftada bir gidiyorum doktora 30. Hafta bilmiyorum kilosunu cuma günü öğreneceğim inşallah
3Mucizeannesi Dilaraqurban rahat olsun icin canım benim endişelenme ❤️30.haftada gittim doktor kilosunu söylemedi herşey yolunda gelişimi iyi dedi gonderdi