Kızlar doğumdan sonra, yaz tatil planı yapan var mı? Sizin bebişler kaç aylık olmuş oluyor o zamanlar, tecrübeli olanlar varsa nelere dikkat etmek gerekiyor acaba, tecrübelerini aktarabilir mi? Mesela bebeği nerede yatırırım falan diye düşünüyorum, tatil için özel park beşik mi alsam diyorum, hiç bilmediğim konular 😅 veya havuza/denize soksak bi sağlık sorunu yaratabilir mi, siz neler düşünüyorsunuz?