İyi akşamlar kızlar böbreğimde taş var bir haftadır dayanılmaz şekilde ağrıyor şu an bunları yazarken bile ağrım var ne yapacağımı şaşırmış durumdayım geçen acile gittim gece hamile olduğum için bişey yapamayiz parol yut deyip geri gönderdiler beni var mı başından geçen ne yapacağım neye dikkat etmeliyim bilmiyorum çok ağrıyor çok 🥺 üroloji doktoruna randevu aldım Çarşamba gününe ama bu ağrı beni mahvediyor 😥