eceturan benim de başta gelmemişti sütüm ve annemin koca karı adetleriyle geldi şükür 🙈 Bizim oranın cevizli biber diye bir yiyeceği var, onu yediğim gün geldi sütüm. Taa anneannem yaparmış onu, internette tarifleri var aklınızda olsun. Bir de tereyağlı yumurta iyi geliyor dediler. Bu ikisini yediğim gün sütüm geldi.
Ama yeterli değildi yine de, humane still tea ve promalt içtim her gün. Onlar da sütü arttırdı şükür.
Ama çevrenizdekileri hiiiç dinlemeyin. Olabilir, gelmeyebilir mamayla beslendi diye çocuğa zarar gelmez. Kötü düşünmeyin. Bol bol sevin koklayın minişi.