Gmzeucr bence bekle ben 40+4 de gittiğimde 2 gün sonra muayeneye gel demişti şimdi suni taktılar en zoru ne derlerse en zoru alttan muayene sürekli yaptıkları İÇİN hassasiyet oluşuyor sanırım ama inanın abarttılar gibi bişey yok hiç korkmayın Nail’i Şerif alın elinize bakın sürekli inşirak okuyun yürüyün ☺️