Aybukeninannesi01 Yüzümde özelikle çenemde kırmızı kızarıklılık oluştu bugun farkettim sizde de oldu mı böyle bir durum ne yapsam geçer acaba bazen kaşıntı yapıyor
Fatma-onal Aybukeninannesi01 bende de hep leke oldu kahverengi ve pembe şeklinde kız bebeğim olucak bunla alakalı olabilir belki
Aysunnn41 Aybukeninannesi01 bende de aynı benimde kızım olucak hiç bişeyde kullanmıyorum pek takmıyorum açıkçası 😂
Karanfila Bende de zaman zaman oluşuyor doktor hormonsal dedi kaç haftalık sizin bizim kızımız olucak annenin güzelliğini alır derler ya hakikaten öyle
Aybukeninannesi01 Fatma-onal valla her kes öyle diyorda kız bebek bekleyenlerde kırmızı lekelenme oluyormuş
Karanfila Fatma-onal burnumun üstü kahve leke göbeğimde kızarıklıklar yüzümde kızarıklıklar kız bebek zorluyor hakikatten umarım alır annelerinin güzelliklerini ☺️
Aybukeninannesi01 Aysunnn41 😂😂😂bi yere giderken napıyorsun acaba ben fondetenle kapatmaya çalışıyorum