Lierac çatlak önleyici jel ve bio oil kullanıyorum, 16. Haftalarda başladım sanırım, şuan 24. Haftadayım henüz bir çatlak oluşumu olmadı, hergün düzenlide kullanmıyorum, birde sırayla kullanıyorum, bakalım umarım bir çatlak problemim olmaz, bu arada 10 kg aldım 😓