Abanananan Seyda652 merhaba, ikili test sonucumu attım ama ondam nasıl cinsiyet anlasılıyr onu anlamadım hiç. Yine de bi bakar mısnız
hmyra95 Seyda652 hayırlısı bakalım nasıl anlıyorsunuz 13+1 de kız olabilir doktorum demişti ama değişebilirde demişti
Sofistikee İkili testten cinsiyet nasıl anlaşılıyor ki. Doktorlar bile emin olmak için detaylı usg de bakıyorlar. Ultrasonda bile emin olamıyorlar.