star3star 14 haftalık hamileyim ve göğüs uçlarıma sanki biber sürülmüş gibi inanılmaz yanıyor.nasıl geçer bu
Imasleeper star3star geçmez :))) sürekli yanıp sönecek tabiri caizse. Benim bi yanıyor bi rahatlıyor. Şuan yanma zamanı 😟
SnurY star3star soguktanda etkileniyor acıyor mu 🤧 sürekli yağ sürün nemli kalsın soguktan etkileniyorsa yağ sürüp bir bez veya göğüs pediyle kapatın, bnmde o haftalar başladı boyle çözüm buldum cok sorun yaşıyordum
star3star SnurY soğuktan değil ama sürekli olmuor zaman zaman yanma hissi geliyor ama sıcak olarak yanmaktan bahsetmiyorum biber acısı gibi
Denizyldzm star3star çatlama yapıyor ileri haftalarda ben krem aldım çok şükür ki şu sıralar sadece sızlıyor tedbir amaclı yağ vs alın derim
uraz_ve_annesi- Benimde oldu hala oluyor bephantol falan gibi onarıcı bir krem alırsanız biraz rahatlatır ben sütyen bile takamıyordum hava alması lazım bölgenin lahanayı haşlayıp buzluğa atıp koyuncada rahatlatıyormuş deneyebilirsiniz inşallah çabuk geçer 🌸