Sindamek Hanımlar çok şükür kendi doğum günümde kızıma kavuştum.. Sezeryan ile dünyaya geldi 😍 ama ben henüz iyileşemedi iyileşme sürecim ilk sezeryana göre çok yavaş geçiyor hala kendim oturup kalkamıyorum.
Sindamek Mery94 evet belden iğne spinal anestezi ile oldum.. Bebeğimi gördüm sonra sakinleştirici yaptılar zaten :)