Mrvnrsntrk Kızlar adetım 13 gun gectı ve 10.gun teskt yaptım negatıf sızce gec döllenme olabılır mı başına gelen var mı ?😞
Mrvnrsntrk Sumeyyeerdem gecen ay 7 gun gectı ve kan verdım dusuk değerler sonra adet oldum sımdı yıne çıkarsa üzülürüm bırde hıc göğüs agrım yok acı yok sadece kasıklarım agrıyor acıyor
Sumeyyeerdem Mrvnrsntrk O zaman bekleyin bir kaç gün yada erken gebelik testlerinden alın deneyin onlar biraz daha sonuç konusunda hızlı