Nisalimon Haftadayiz erken gelme ihtimali olduğu için kıyafetlerini yikadim utuledim bu haftaicide çantamizi hazirliycam insallah sizlerde durumlar nasıl anneler
BMelek Nisalimon benimde erken dogum riskim var yikadim utuledim ama bavulu hazirlamadim hala hafta ici tamamlicam hepsini. Insallah zamaninda gelirler
AysunUgur Nisalimon bende 31 de yıkayıp ütülemiştim, şu an 34 olduk, bu hafta da hastane çantasını halledecem inşallah 🌸
AysunUgur Nisalimon aynen kuzum, o haftada bile bana fenalık geldi, bilseydim hiç biriktirmezdim aldıkça yıkayıp kaldırırdım dolaba, yavaş yavaş yapmak en iyisi
Nisalimon AysunUgur ben öyle yaptım hep dolabı önceden kurdurdu üstlerini örttüm yıkayıp ütuleyip astim ama genede yoruyor insani kendi kıyafetlerimiz de dahil tabiki buna😁😁