EbruKrc @Kbraguler Şu an 25.haftadayız ben hala göbekten yapıyorum, doktorum o küçücük iğnenin bebeğe ulaşmasının imkansız olduğunu söyledi. Ama yine de karnımda iğneden dolayı hafif sertleşmeler olduğu için muhtemelen ileriki haftalarda koldan yaparım