Kızlar 39+5 teym nst de sancı adına hiç bsey yok bende hiç bir belirti yok 22 marta kadar beklicz snrasni doktrla karar vericz günde 5 km yol yürüyorm merdiven inip cikiyrm ama bana msn demyr açılma falan da yok benm gibi olan var mı varsa ne yaptnz artık taşıyamiyrm da gelmesi içinde sabirszlaniyrm