Bende aynı sorunu sırtımda yaşadım. Ergenlik dönemimde bile sivilcesiz olan ben sırtımdaki sivilcelerden uyuyamaz hale gelmiştim. Cildiyeye gittim bi losyon verdi(kortizonlu) size önermem doğru olmaz. 3 gün kullandım hemen geçti birdahada çıkmadı. Hormonlardaki artışlardan dolayı normalmiş. Cilt içinde temizliğe çok dikkat etmek gerekir diye düşünüyorum.