Bende de kasık ve bel ağrısı vardı. Normalde hiç olmazdı. Adetime 8 gün kala test yaptım ikinci çizgi silik çıktı. Ertesi günü beta hcg verdim. 26 çıkmıştı. Adetimden bir gün önce alttan muayene ile kese göründü. Beta hcg 919a yükselmişti. 5+2 de ultrasonla kese göründü. Beta hcg 14bine yükselmişti. Yani erken döllendiyse bir ihtimal olabilir ama anlaşılması için çok erken yine de. Kimyasal vs. olabilir diyerekten çok ümitlenmemiştim erken öğrenmekte zor zaman geçmek bilmiyor o zaman bir türlü. En sağlıklısı adet gecikmesini beklemek. Allah kimseye aratmasın, gönlüne göre olur inşallah canım. 🌼