Svmnsm Benim pazartesi günü serklajım yapıldı. Çarşamba günü tetanoz aşım yapıldı. Perşembe günü ultrasonda ve klinik bulgularda herşey iyiydi. Bende çok korkuyordum ama tetanoz aşımı yıllar önce vurulduğumdan bebeği doğum tetanozundan koruyacağını önemli olduğunu söyledi. 1 ay sonra da ikinci tetanozu vurulacağım.