Melekk11 14+3 olduk bugün karnımda seyirme gibi pıt pıt bir şeyler hissettim özellikle tatlı yedikten sonra acaba bebek hareketi olabilir mi iç karnımda küçükmüş çabuk çıktı göbeğim
Mir03 Melekk11 Bende 14 haftalığım yavaş yavaş bir şeyler oluyor da ayırt edemiyorum dört gözle bekliyorum emin olmayı ve benimde göbeğim çok çıktı😇
Bsrrsb2131 Melekk11 bende 14 haftada başladım hissetmeye şimdi 20 + 2 bu günde babasına hissettirdi kızım :) ama artık büyük vuruşlar :)
mihraveannesi Melekk11 öncelikle Allah sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin♥️ ben 19 haftalar da hissetmiştim daha öncesin de bi şeyler hissediyordum da emin olamıyordum🤭 ama hissedilir bence🌻
Melekk11 mihraveannesi amin canım inşallah 🥰 bende emin olamadım bir buraya yazıp sorayım dedim o haftalarda yaşayabin var mı acaba diye ☺️
Esra2855 Ben 17 haftalığına karnımda bölge bölge kramp tarzı oluyor o da hareketleri olabilir mi acaba ?
gizemdmrak Ben ilk kızımı 12 . Haftasında hissettim şimdi ikinci bebeğime hamileyim 14. Haftada hissettim 😍
gizemdmrak Melekk11 16. Haftada net bir şekilde hisseder oldum şuan 18 . Haftadayız dışarıdan da hissediliyo 🥰