Esrakky banada 4.5 sene önce dermoid kist teşhisi kondu o zamana kadar kimi çikolata kisti kimi polikistik over diyodu.. Hamile kalamazsın dedikleri ay hamile kaldım ve kist hiç engel olmadı bebek büyüdükçe zamanla kayboldu.. Oğlum şuan 4 yaşına yaklaştı sorunsuz bi hamilelik geçirmiştim çok şükür, sezaryen oldum ve alınmadı da 🥰 Şimdi ikinci bebeğimizi bekliyoruz 20 haftalığım, çok şükür bu zamana kadar bi sıkıntısını yaşamadım.. İçinizi ferah tutun, Allah’ın izniyle bu konu yüzünden bi sorun yaşamazsınız inşallah..