Merhaba benim bebeğimin gelişimi kilosu her hafta çok iyiydi hatta Dr böyle giderse normal doğum istersen alamam demişti….ama ilk defa bir hafta o da 36.haftaydi sadece 63 gram almıştı çok üzülmüştüm ve o haftada guzel beslenememistim o da bir gercekti ama diğer kilosu çok iyi olan zamanlardada aman aman yediğim asla yoktu…dr’um olabilir dedi.kilo konusuna takılmadim sonra ki hafta kontrolünde hatta hiç adapte olmadım çünkü genel kilosu zaten iyiydi sağlığı iyi olsunda dedim…ve bir sonraki kontrolde
bir haftada 350 gram almıştı..bu değişkenliği neden gosteriyo bilmiyorum ama kilo alimi yok denicek kadar az olduğuna bende Sahit oldum .Takılmayın sizde.Saglikli olsunlar yeterki