tatlisbirkiz Kızlar çikolata kisti ameliyatı olup hamile kalan var mı? Ameliyat olanlar önerir misiniz yoksa yumurtla rezervine çok mı zarar geliyor kafam çok karışık 🤦🏻♀️
hilaleee tatlisbirkiz ben çikolata kisti değil ama kist ameliyatı oldum yumurta rezervim filan çok güzel canım
Merveii tatlisbirkiz bende iki tane var. Biri 5 diğeri 6 büyüklüğünde. Gittiğim bütün doktorlar ameliyat dedi moralimi bozdu. Büyümesini engellemek için doğum kontrol hapı kullandım 2 yıl. Tabi bebek istediğim için onu biraktim sonra yine muayeneye gittim kistler resmen taşlaşmış yoğunlasmislar dedi doktor. Tüp bebek yaptirsan bile zor önce ameliyat gerekli dediler yine olmadım. Su an 8.ayin içindeyim çok şükür hamileyim
Happy-melek1997 tatlisbirkiz ben oldum 2021 mayıs ayında oldum doktorum Allah razı olsun mükemmel Bi ameliyat yaptı diğer gittim bütün doktorlar. Öyle söyledi en ufak rezervlerde düşüklüğü olmadı tsm tersi yumurtaların falan çok iyiydi ama ben aylardır hamile kalamadım 24 şubatta komşumun ısrarıyla kasık kaldırma denilen şeyi yaptırdım zaten tüp bebeğe başlıcaz son çareme geldik olmuyordu çünkü doktorum fln belli 1 2 ay daha maddi acıdan ertelerden dün hayalim olan çift çizgiyi gördüm https://resimyukle.io/r/b9LMfMJw0H bu sabahta kan vermeye gidicem rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin ameliyat. İçinde iyice araştır canım ameliyat öncesi gittiğim başka bütün doktorlar bana ameliyat ama ben yapmam dediler Bi bu doktor ben yaparım güven inan dedi iyiki de olmuş hiç değilse ağrılarımdan kurtuldum.
tatlisbirkiz hilaleee doktorlar iki türlüde korkuttu beni canım olsanda yumurta rezervine bi tık zarar gelicek dediler kistler orada kalırsa da. Ne yapacağımı bilmiyorum ve gebelik düşünüyorum
Cerennnn5858 tatlisbirkiz benımde cıkolata kıstım var. Doktor kesinlikle ameliyatı onermedi. Mfk denedim bu ay birsürü takviye kullanıyorum. Allah hayırlısını nasip etsin. Boyutu nekdr kistinizin
tatlisbirkiz Cerennnn5858 iki taraflı biri 6 biri 7 cm di canım ilk hamileliğimde öğrendim fakat düşük oldu. Sonrasında bi süre gebelik düşünmedim. Şimdi gebelik istiyoruz ama kistler engel olur diyor gittiğim doktorlar. Yani napsam bilmiyorum
tatlisbirkiz Merveii benimde iki taraflı biri 6 biri 7 canım. Ben ilaç kullanmadım.müdahale ettirmedim. Gebeliğe yoğunlaştım bu ay. Senin Adına çok sevindim canım benim demek sorun değilmiş gebeliğe güzel bir örnek oldun bana 💕
Mihrimihre Merveii gebe kaldıktan sonra kistlerle sorum yaşamadınız mı birde rahim filmi çekildiniz mi tüpleriniz açık mıydı
Cerennnn5858 tatlisbirkiz amhın cok iyi ama. Banada doktorlar engel olur dedi. Hazirana kdr deneyp tüp bebege basvurucaz. Ben mfk denıyorum bu ay karısım aldım esımle ıcıyoruz. Bırde ek vitamınler kullnıyorum canım sende bi arastır ıstersem mfk yontemını
Merveii tatlisbirkiz moralini hiç bozma. Benim de gittiğim bütün doktorlar imkansız gözüyle baktı. Rahim filmi cektirmediysen çektir bence tuplerle ilgili bir tıkanıklık yoksa bekle derim. Bir de ben hep uygulamaya göre gittim yumurtalama günlerimi öyle takip ettim hata etmişim. Herkesin yumurtlama günü farkliymis. Ovulasyon testi kullandığım ilk ay gebe kaldım. İnşallah herşey gönlünce olur 💕
tatlisbirkiz Merveii bende bu ay ovulasyonla takip ettim ve geç yumurtlama gördüm canım. İdrar testi yaptım çıkmadı yumurtlamadan 10 gün geçmişti. Salı günü kan vericem umarım vardır 🤲 rahim filmi nasıl ağrılı acılı mı çektirdin mi canım hiç
Merveii Cerennnn5858 yok canım bişey kullanmadim. İlk başta folikasit verdi doktor hazırlık olsun diye. Kutu bittikten sonra almadım onu da.
Merveii tatlisbirkiz insallah olumlu sonuçlanır olmazsa da pes etme hayırlı vakitte olur. Rahim filmi çok acılı vs. diyenleri hiç dinleme kendini korkutma. Hiç bişey hissetmiyosun normal muayene gibi sadece kipirdamiyosun o kadar. 1 dk bile sürmüyor
tatlisbirkiz Cerennnn5858 bu 3-2-3 falan diyorlar galiba dimi. Yumurtlama günü kaçmaz mı öyle :)) bir dolu bi boş değerlendirmek daha iyi değil mi aslında canım
tatlisbirkiz Cerennnn5858 umarım tüp bebeğe hiç gerek kalmadan rabbim kendi hazinesinden nasip eder 🤲
Cerennnn5858 tatlisbirkiz ovulasyon testi kullanıyorum. 2 gunde 1 denedık bu ay. Mfk karısım kullandım. Onun yanında omega 3 d vitamını folik asit kullanıyorum. Bırde doktorum yumurta gelıstırıcı bı ılac verdi onu kullanıyorum
tatlisbirkiz Mevaninannesiii nasıl oldu o. Adet kanamasıyla mı attınız yoksa anormal bi kanama şeklinde mi acaba
Mevaninannesiii Cerennnn5858 3 yıl önce kullanmıştım canm 21 gündü sanırım yanlış hatırlamıyorsam 🙄 saracoglunun videosunu ac izle istersen ordan izleyip yapmıştım ben
mericherry Bende de mevcut, doktorlar ameliyat asla önermiyor. 2 kere tüp bebek denedim olmadı. 1. De embriyom bile olmadı. 2. Denemem de tutmadı. Tekrar transfere hazırlanırken hamile kaldığımı öğrendim. Lucrin depot adlı Menopoz iğnesi vurunmuştum hem de.
tatlisbirkiz mericherry mucize gibi bişey olmuş gerçekten ne kadar da güzel💕 ameliyat olmayı düşünüyorum şuan en azından gebelik daha kolay olur belki