Sbl49 Kızlar 13+5 haftalik hamileym bugün aşırı adet sancısı gbi bir ağrım var duramiyrm normal mi bu
Sbl49 Deletedmom727271 normlde olurdu arada ama bu kdr değil aşırı sancim var birden oldu bide gündüz bay yoktu 😒
Deletedmom727271 Sbl49 acile git canım. İçin rahat eder en azından. Çok şiddetli ağrılar iyi karşılanmaz pek.