Selam kızlar,
Bu ay bütün günlere uyduk, mfk denedik karışım kullandık. Bat 30 mart.
Fakat şöyle bi aksilik var. Kayınvalidem 1 haftadır bizde kalıyor ve bugün test sonucu pozitif çıktı. Temaslıyız. Bu süreçte covit olursam tutunmayı engellermi yada hamiley kalırsam bi sıkıntı olurmu. Yaşayan varsa bilgi verebilirmi bana