Edanur08 Göğüslerim çok büyüdü. 34 haftalık hamileyim. Büyümesinden ziyade göğüs uçlarımın renkleri çok koyulaştı ve koyuluğu da genişledi. Doğumdan sonra geçiyor mu bilen var mı yoksa böyle mi kalıcak hiç hoş durmuyor
Hilozcnnn_2 Edanur08 bnde 35haftalik hamileyim ve göğüslerim hiç büyümedi bana hala aynı geliyor evlenmeden öncede aynı evlendikten sonrada hamileliktede .normalmi?🙄
Ozlm0916 Edanur08 21 haftaligim benimde goguslerim şimdiden cok buyudu ve agirlaştı normal sutyen takamiyorum daha cok buyuk gosteriyor yarım atlet kullanıyorum 😊
Yarenvekardesi Edanur08 emzirdigin sürece öyle kalacak canım hele süt geldiği zaman kocaman ve ağır olacaklar ne zaman süt bitecek emzirmek bitecek sonrasini söylemek üzücü ama sarkip sonecekler 😭😕
Yarenvekardesi Edanur08 kadınların en büyük laneti bu . Hamilelikte Küçük göğüsler için çok güzel iri dolgun oluyorlar ama sonrası perişanlik
Edanur08 Hilozcnnn_2 benim ilk zamanlardan itibaren direk büyümeye başladı. Anormal olduğunu düşünmüyorum canım belkide kişiden kişiye değişiyordur
blueberyy00 Hilozcnnn_2 benimde öyleydi hiç buyumedi normalde de küçük göğüslerim doğum.yaptim iki gün önce süt dolmaya baslayinca biraz büyüdü
Edanur08 Yarenvekardesi yaa eski haline dönmemesi çok üzücü. Tamam çatlaklar falan da oldu neyse ama bu göğüsler 😭
Edanur08 Yarenvekardesi karı koca ilişkisine yansımasından korkuyorum en büyük korkum ilerde beğenmemeye başlaması
Edanur08 Ozlm0916 inşallah eski haline döner diyelim o halde. Sırf bu yüzden oturdum ağladım bugün kötü gözüküyor diye 🥺
zedan1903 Ozlm0916 kiz dur nazar etme kendine burda cok kisi gogus ucu diye emziremiyo masallah de geç emzirirken dahada buyuyomus ama en uzucu olani sonrasinda sarkmasi oluyo zaten cok diri degildi o cok kafama takildi. koyu kisimlarida geciyomus oyle dediler
Yarenvekardesi Edanur08 evet maalesef insanon bekarken giydiği sütyen bile sana bol geliyior ..emzirmek süt bitttikyen sonra o kadar diyorum . Tabi bı birazda ırsi olabilir canım . Bekarken göğüslerine neden silikon yaparlar anlamazdim. . şimdi param olsa yaptırırım diyorum o kadar yani . Seni üzmek istemem ama oyle
Edanur08 Ozlm0916 ya aslında gözüme en çok batan koyu kahverengi olması ve gerçekten kahverengilik çok genişledi. İnşallah o geçsin bari 🤦🏻♀️
eftelya_ser Edanur08 valla 16. Haftadayım şimdiden bu kadar büyüdüyse ben 34 de ne olurum bilemiyorum illaki küçülür ya böyle kalamaz kalmamalı😬
Yarenvekardesi eftelya_ser kalmayacak tabi ki küçülecek ama buruşmuş va sarkmış şekilde . Keske büyük kalsaymis y diyor insan:)
eslemsi Ben nirmalde tahta gibiydim hic yoktu biraz belli oldu azicik kadina benzedim diye seviniyom 22 haftayim😅 keske buyuse