Kızlar 29. haftadayım, 14. haftadan beri belim ağrıyor uzanıp kalktıktan sonra ya da oturduğum yerden kalktıktan sonra 10-15 adım sağ ayağımın üzerine basamıyorum yürüdükçe açılıyor. Bugün biraz ev işi yaptım akşamına çok şiddetlendi yatarken sağ ayağımı yukarı bile kaldıramıyordum pozisyon değiştiremiyordum. Kalkıp yürümeye çalıştım ağrı o kadar şiddetliydi ki ağlamaya başladım eşim koluma girip koltuğa oturttu. Bu her gebelikte oluyor mu yani gebelikte bel ağrısını duymuştum ama bu kadar fazlası normal mi?