Yksl94 tabi dogum habercisi de olabilir onu yine doktorunuza sorun belki kontrol etmek ister, ben 33 de yaşadım 35 te idrar kaçırdım 1 hafta belki o an suda geldi , 36 da kanama olmuştu ama hamilelikte bebeğinin gelişimi 2 hafta öndeydi hep, yalancı ya da sogum sancısı ayırt etmek adına sizde kronometre tutub ben hep doktor kitapları okurken aklımda kaldı