Sabahtan beri bebegim kendini çok kasıyor karnim taş gibi oluyor şimdide daha fazla oldu ve belime agrilar giriyor sağ kasigima sanci ve vajinada batma hissi buyuk tuvaletim varmış gibi ama yok suan ayakta yürüyemiyorum sanki bebeğim cikcakmis gibi 2. Hamilelik ama unuttum normal mi bunlar en son cuma günü kontrola gittim doktor alttan muayene etti bebek kanala yerlesmeye çalışıyor henüz yerlesmemiz dedi ama sen yinede hazırlıklı ol demisti