Nurem20 Kızlar adetime 3 gün var çarşamba olmam gerekiyordu pek günü şaşmaz hafif pembemsi lekelenme geldi acaba yerleşme olabilir mi ? Kasıklarımda ağrı var biraz😏
kdeveci Nurem20 benimde adetime 10 gün varken lekelenmem oldu 3 gün ama sadece peçeteye silince çok çok az geliyordu bugün adet günüm ama olmadım hatta dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı 🤷🏻♀️
Nurem20 kdeveci of belirsizlik gibi ya adet olsam ağrım çok olur bilirim gibi geliyor 🤦🏼♀️hayırlı bakalım hakkımızda
kdeveci Nurem20 bende aksine bir belirtide yok ben adet olmadan 1 hafta öncesinden göğüs ağrılarım başlar ama yok şuan anlamadım gitti hakkımızda hayırlısı bekleyelim bakalım 🥰