Elifeylulum Tüm annelere ve anne adaylarımiza merhaba.27+4 haftalık hamileyim.3 haftadır uyku halinde ya da uyumaya yakın saatlerde genelde sağ bacağımda ağrı krap girmesi yaşıyorum bacağımi nereye koyacağımi şaşırıyorum çok rahatsız edici bazen kol agrimda oluyor. Bu şekilde problem yaşayan var mı?neler yaptınız?haftaya kontrolum var doktoruma soylucem ama sizlerden de fikir almak istedim
NYC Elifeylulum Bende de ara ara oluyor, yorgun, stresli, huzursuz olduğum dönemlerde. Gebelik öncesinde de yaşıyordum, yani gebelikle alakalı bir durum değil.
Cismmpoyraz48 Elifeylulum bendede oluyor 1 haftadır geceleri eşim kollarıma biraz masaj yapıyor yinede gecmiyor ama sabah bsy kalmıyor gece tutuyor kontrolumde sorucam bende bi
Elifeylulum Aysehatun magnezyum ilaclari suya eritme şeklinde olduğu için mideme dokunuyor diye başlamamıştık.d vitamini ve kalsiyum kullanıyorum canim
Aysehatun Elifeylulum su dökülmeyini yok mu sor bi doktoruna canım ben 25.haftamdan beri magnezyum kullaniyorum ama suya atilan illa hapida vardir doktorunuz bilir