Merhaba arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var sabah uyandigimdan beri mide bulantısı kusma karında sancı halsizlik ve baş ağrısı var karnım geriliyor arada çok kötüyüm eşimde aynı şikayetleri var dün akşam sahlep içtik uyumadan önce o mu dokundu anlamadım ayakta duramıyorum hiç bişey yiyemiyorum fikri olan var mı acaba hastaneye gitmem gerekiyor mu bebeğim için korkuyorum sadece 22 haftalık oldu