Aly_1 Adetim 2 gün gecikti hiç adet olacakmışım gibi de değil , test yaptım ama negatif çıktı öneriniz varmı ne yapsam beklesem mi biraz daha yoksa kan versem çıkar mı , bu durumu yaşayan var mı ??
Bisusbi Aly_1 biraz daha bekle canım. Eğer 5 gün olmadıysan o zaman test yap bence. Benim dört gün gecikmişti pozitif çıktı. Imarım sende görürsün 🌸
Imasleeper Aly_1 geç döllenme varsa çıkmayabilir 2 gün daha geçsin o zaman bi kan ver derim varsa çıkabilir
Htcerdogn Aly_1 canım ben ilk denediğimiz ay 10 gün gecikmiştim testler negatifti hep sonra adet olmuştum. Ama hamile kaldığım ay 3 gün gecikti hemen pozitif çıkmıştı
edaliannee Bence bi kaç gün daha bekle benmde öyle olmuştu 1 hafta gecikti sonra adet oldum ama sonraki ay hamileydim belkide üstüne görmüştüm 😂🤷🏻♀️
gulsuayan edaliannee üstüne görme denilen şey bu değildir hanımefendi siz o ay hamile degilmissiniz ve normal adet görmüşsünüz bir sonraki ay hamile kalmışsınız. Bazı kadınlarda yerleşme kanaması oluyor lekelenme gibi ona bilmedikleri için üstüne görme diyorlar yanlış bilgilendirmeyelim 🙏🏼
Aly_1 Bekleyeyim o zaman 2 3 gün daha çünkü olmadım normalde hep düzenli olurum . Sağlık peki bekledikten sonda sağlık ocağında versem belli olur mu acaba yoksa acile mi gideyim
Senaa34 Aly_1 nacizane fikrim hiç acele etmeyin sağlık ocağına gidin zaten en fazla ertesi gün çıkıyor gebelik varsa zaten onlar gerekli bütün kan testlerinide yapıp sizi başta kısa bi taramadan geçirip ilgileniyorlar sonra hastane ye kese vesair için zatn girmeniz gereken zamanı söylüyorlar bende başta heyecandan çok fazla acele edep özel acile gitmiştim sonuç hemen çıksın diye o kadar para vermeme rağmen ertesi gün çıktı zaten gebelik çok yeniyse kesede gözükmüyor doktor gebelik olabilir ama yinede keseyi görmemiz lazım şu kadar gün sonra gelin deyip yolladı en azından başta sağlık ocağı değerlerinize göre tahmini gebelik haftanızı ve hastaneye kese için ne zaman gitmeniz gerektiğini söylüyor sizi takip etmek zorunda olduklarından ilgileniyorlar yani baya ama tabi bu benim başımdan geçen sizin yinede içiniz nasıl rahat ederse ve inşllah sonunda o güzel haberi alırsınız 🌸🐣
Slakiprtci Benım de 1 hafta geçti yarin sağlık ocağında kan verecem ama kasık agrım var bana dua edin inşallah hamileyimdir 🥺
Aly_1 Slakiprtci İnşallah hamilesindir canım benimde oluyor ama şiddetli değil , inşallah bende hamileyimdir birbirimize dua edelim 🤲😍
Tatilcimcime Aly_1 benimde adetim 3 gün gecikti yarın 4. Gün😔 test yapıyorum ama hep negatif halbuki her ay düzenli olurum anlamadım neden böyle oldu
Aly_1 Tatilcimcime Benimde düzenli olur hep ama gecikti o yüzden bende aynı düşüncelere kapıldım ama en iyisi biraz daha beklemek galiba , sürekli test yapmak da insanı etkiliyor o yüzden ben bekleyeceğim bir kaç gün daha sizde bekleyin bence sonrasında haberleşelim tekrardan inşallah hamileyizdir ikimizde 🥰🤲
Senaa34 Normal gebelik testlerinden yaptıysanız zaten net olması için eczacılar vesairde en az bir hafta adetinizin gecikip daha sonra yapmanızı öneriyor bende normal olanlardan almıştım adetim 4 gün gecikmişti yaptım negatif çıktı 3 gün daha bekledim 7. günde tekrar yaptım pozitif çıktı birde sabah uykudan uyanınca o idrarla yani seyreltilmiş idrar deniyor sanırım yapmak daha doğru sonuç veriyormuş gün ortasında veya akşam çok su tüketiminde dolayıda test yanlış çıkabiliyormuş . hususta erken gebelik testleri var biraz pahalı olabiliyor ama onlar daha garanti arkadaşımın adetine bir gün vardı gecikme falan yoktu çocuk istediği için dayanamayıp yaptı ve erken gebelik testinde çıktı Biraz uzun oldu ama paylaşmak istedim umarım faydası olur 🤗
Aly_1 Senaa34 Söyledikleriniz için çok teşekkür ederim , bi kaç gün daha bekleyip tekrarlayacağım testi 🥰
Tatilcimcime Senaa34 evet haklısın ama ben 6 gün önce olan erken gebelik testini kullandım clear blue.Onda da negatif çıktı bilmiyorum belkide geç döllenme oldu artık bilmiyorum sabah gidicem kan tahlili vereceğim bu belirsizlik bitsin biran önce bende rahatlamak istiyorum.. Ama inşallah hamileyimdir diyorum🥰
Tatilcimcime Aly_1 kesinlikle bakalım ben yarın kan tahlili yaptırıcam bitsin artık bu belirsizlik yordu beni 🙈
Senaa34 İlk gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı ondan herşeyi tecrübe ettim şimdi ikinciye daha sakin yaklaşıyorum sağlık ocağınıda acele etmeyip 2.Cide tecrübe ettim 🤗