Aslihan2 yok küvete alınmadı ondada öle bi korku vardı küveZe girer korkusu ama olmadı çok şükür ama kğvez meselesi anne karnında bebek çok uzun süre susuz kalırsa alırlar benim yengemde oldu o durum sancısı oldugu halde suyunun azaldığı halde suni sancı verip ikinciyi verdiler tekrar dan ve sabaha kadar öle beklettiler ve bebeğin kalp ritmi yavaşladıgı nı farkedip ondan sonra hemen sezeryana alındı ve bebek küveZe alındı