Bsrkdr Bu vitamini kullanmaya başladığımdan beri gözümü açamıyorum sürekli uyku halindeyim ve halsizim.Bu durumu yaşayan oldu mu?
busegrr Bsrkdr bende öyleydim artı olarak midemi bulandırıyodu o yüzden gece yatmadan önce içiyodum en azından geceyi rahat geçiriyodum☺️
Tubaberen Bsrkdr bnde 😏sabah 9 9.30 kalkan ben 11 de zor uyanıyorum 😒 aksam yatmadan önce kullanıyorum ben. Bide benim bebeis 1 hata önde dr haftada 2 kullansan yeterli bu vitamini dedi hergundu normalde 24 haftadaki 1 aydır haftada 2 kullanıyorum gece yatarken mide bulantısı yaptığı için.
EsraBaykara Bsrkdr bende de akşam üzeri ve özellikle yemekten sonra uyku hali oluyor, doktoruma sorduğumda progesteron hormonu uyku yapar dedi, sizinki de hormonal olabilir.
Ynsbht Bsrkdr yaklaşık 6 aydır her gün akşam yemeklerden hemen önce kullanıyorum ama uyku hali yapmıyo sadece yemekten çok önce içersem mide bulantısı yapıyo bende masaya oturunca içip direk yemeğe başlıyorum
nnutellaa Bsrkdr vitaminin biraz enerji veriyor olması daha mantıklı sanki 🤔 acaba başka bir şey kullanıyorsanız o mu yapıyor halsizlik ? ☹️ Bu arada ben gece almama rağmen 10 dk sonra kusyodum içindeki omegadan dolayı 😢
Bsrkdr nnutellaa bir haftadir kullaniyorum yeni basladim daha once boyle bi uyku halim yoktu bende bu vitamine bağladım belki hormonlar artmis olabilir haklisiniz
Eslemim34 Bsrkdr Ben de o vitamini kullanıyordum ama bitince almadım doktorunuz doğuma kadar mı önerdi
Tubaberen Eslemim34 evet canim kan ve vitamin doğuma kadar kullanılacak.dr birak diyene kadar devam yani. Son zamanlsr daha cok ihtiyacı oluyor vücudun.
Bsrkdr Eslemim34 evet doguma kadar kullaniliyormus aslinda icerik olarak çok güzel bi çok vitamin içinde var.Artik icicez mecbur napalim 🥰
irem_ekmekci55 Bende sadece onu kullanıyorum. Yani yanına ek bise almıyorum kan ilacı vs doktorum bu yeterli dedi. Gece yatmadan alıyorum bende.
Ebrbre Bende de aşırı mide bulantısı yapıyor içmiyorum bi kaç gündür maalesef ki ağıza balık tadı geliyor 🤷