Epidural doğum yapanlar biraz bilgi verebilir misiniz ?
Mesela kaç cm açıklıkta takıyorlar tamamen ağrı hissi geçiyor mu doğuma ne kadar yakın epidurali kesiyorlar ? Doğum anında ağrı hissediyor musunuz ? Bazı doktorlar ıkınmak kolay olsun diye epidural i kesiyormuş fikir verir misiniz