guleycan Arkadaşlar hamileliğin son ayim kendimi çok yanlız hissetiyorum eşim varla yok gibi sadece telefonla ilgileniyor ailrmden uzaktayim onlarda gidip gelemiyor sıkılıyorum zor zamanlar yaşiyorum