Imasleeper kesinlikle, doktorum iyiki sezaryene aldık yoksa afedersin arka kısma kadar dikiş olurdu demişti 😂 bide açılmam hiç olmayınca imkansızdı zaten hayırlısı oldu. Kilo biraz da genetik canım, eşim de bende iyi kiloda doğmuşuz. Ama ben beslenmeme de çok dikkat ettim tabi. Günde bir bardak süt ve en az bir muz hep yedim. Bunlar bebeğe güzel kilo aldırıyor. Yiyebilirsen tavsiye ederim