mrsperaa
Gaye yön ile bir ay önce görüşmüştüm bilginiz olsun dizinde 💜
Merhaba,
Öncelikle bebeğinize sağlık ve mutlulukla kavuşmanızı diliyorum.
Stüdyo çekimlerim çok yoğun olduğu için bir süredir hamilelik, doğum ve yenidoğan çekimlerini yapmıyorum. Sadece 8.ay sonrası stüdyoda bebek çekimi yapabiliyorum.
Üzülerek yardımcı olamayacağım.
Umarım 8-8,5 aylık bebek çekiminizde birlikte çalışma fırsatımız olur.
Sevgilerimle,