ebrue kesinlikle doktorunuz yazmadan kullanmayin hele ki cocuk niyetindeyseniz adet gecikmesi gebelik yuzundense ilacin bebeğin gelisimine zarari olur doktorunuz demeden kullanmayin onlar bile ulturasonda goremese bile kan testi yapip o zaman o ilacı veriyorlar