Merhaba kızlar, İlk hamileliğim ve baya tecrübesizim 🤭 doğumuma 4 ay falan kaldı. Hiç bir hazırlığım yok nereden başlayacağımı da bilmiyorum açıkçası, Sizce nasıl beşik almalıyım kullanışlı ve pişman olmayacağım birşey almak istiyorum. Aynı şekilde bebek arabası da ? Çok aşırı uçuk fiyatlarda olmayacak,uygun kullanışlı önerebileceğiniz beşik ve Araba marka ve modelleri yazarsanız çok sevinirim ❤️ şimdiden teşekkürler kızlar 😍😘