Eveeett sonunda bende doğurdum. Perşembe günü kontrolümüz vardı artık 40+5 falan olmuştık ve gelmiyordu. Doktor cuma yatış verdi sabah 9 da sancım olmadığı için suni sancı verdiler. Ben ikinci doğumdur kolay olur diye düşündüm hemen doğurur çıkarım dedim ama öyle olmadı maalesef. Cumartesi günü akşam 7.30 da doğdu. Suni sancıdan korkmayın önemli olan doktor bunu çok iyi anladım. 34 saat süren bir savaştan sonra doğdu çok şükür😃 tavsiyelerim eğer aklınıza normal doğumu koymuşsanız ve sıkıntı yoksa çevreyi duymayın. Bol bol inşikak suresi dinleyin gerçekten dua o kadar önemli ki… inşallah herkes sağlıkla huzurla alır bebeğini kucağına Allah’a emanet 🤲🏻