Eliska 18 hafta küçük bir hafta kasıkların da daha bebek öyle düşünürsen için rahat eder. 😊 Şöyle 30dan sonra deseydin hareketine bak dicektim ama minnak daha bebiş. Benim oğlum her gün karnımın üstünde 🙈 dediğim gibi amniyon sıvısı koruyor onu Allah bir düzene göre yaratmış herşeyi. Ağrın sızın kanaman yoksa bişi olmaz ama sen içim rahat etsin diyorsan bebeğini gidip gör tabi geçmiş olsun 🌼🤲🏼