Ozlemyvz Medine94 nstye ben de bağlanmadım daha. Ama benim ilk doğumum sezaryen olduğu için doktorum gün verdi sanırım. Sizin ilk gebelikse o yüzden bir şey dememiş olabilir
Asminim77 Sinoooom 33 haftalığım doktorum 39 haftayı dolduracağız dedi gününü de 37 de vereceğim dedi eğer bir aksilik olmazsa ondan önce 🤷🏼♀️ Maalesef gün almama daha var keşke verseydi de psikolojik olarak rahatlardım 💆🏻♀️
Asminim77 Sinoooom evet canım spinal sezaryen istediğimi de söyledim bu şekilde söyledi bakalım ne olacak hayırlısı olsun da acelesi yok 💆🏻♀️
Ozlemyvz Cerennntn benim ilk doğumum sezaryen iki doğum arasında da 18 ay gibi bir süre olacak o yüzden sezaryen yine
Cerennntn mucizegebelik6 bende 33 haftaligim ane sezaryan ne normal dogum ikisinide konuşmadık nye gore belirliyo doktorunuz acaba
Nsnrsnr 33 haftalık olduk bizde bugün Çarşamba günü kontrolümuz var acaba banada gün verir mi veya neye göre normal neye göre sezaryan deniyor
Svg02 Sinoooom 34 olduk. 32. Haftada gittiğimde 23 Nisan istiyorum dedim olur dedi doktorum. 38+5 olacak nasipse 🙏