Ozlemu Geçen carşamba doktora gittiğimde 38+1 demişti doktorum . Yarın 38+6 oluyorum . Salı günü 39. Çarşamba günü 39+1 oluyorum doğru mudur ?
Deniz34_ Hafta hesabını bende anlamıyorum adetide sayınca yumurtlama zamanıda işin içine girince 5+0 ız ama pazartesi ögrendim beta degerim 288 di cok yeni dedi doktorum ve bakmadı ultrasonla 🤔
hunilimom Deniz34_ 1500 üzeri vajina 3000 bin üzeri karindan gözüküyor ben 317 ile öğrendim 2 hafta sonra gittiğim de 6 haftalıktı tam 4 haftalık felan olmustu öğrendiğim de
Ozlemu Anneoluyorummmm son dk doktor değiştirdim maalesef hatta hastane değiştirdim hesaplar karıştı biri bı kaç gün öncesini söylüyo biri başka söylüyo. Benim hesabımda tutmuyo 🤣🤣
Ozlemu Anneoluyorummmm he bı de şöyle ben mesela 38 ise 38+7 yi de sayiyodum 🤣 doğsa da hayırlısı ile bu dertten kurtarsa benu
Deniz34_ hunilimom bende salı günü gidicem kontrole degerlerimiz yakın ilk ögrendigimiz yani ögrendigimde bir bucuk haftalık falanmıymıs 🤔